Mewujudkan persekitaran kerja yang kondusif dan penyediaan perkhidmatan yang berkualiti.
Fungsi
Merancang dan mengurus urusan rumah sewa kakitangan PL dan urusan am pentadbiran pejabat
Memantau urusan tempahan kemudahan awam dan pejabat dibawah seliaan jabatan
Merancang dan melaksanakan perkhidmatan dan program-prorgram di bawah kualiti dan inovasi
Merancang, mengurus dan memantau pengurusan aset da keselamatan fizikal serta dokumen
Urusan Kawalan Keselamatan Bangunan
Urusan Keurusetiaan Lawatan Rasmi
Piagam Pelanggan
Memberi layanan yang mesra dan terbaik kepada pelanggan ketika berurusan.
Memproses pinjaman kenderaan / komputer dalam masa 14 hari dari tarikh terima permohonan yang lengkap.
Memproses dan merekod segala urusan cuti kakitangan dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
Memproses dan merekod permohonan peralatan pejabat dalam masa 3 hari dari tarikh permohonan.
Menyelaras dan memproses urusan tempahan tiket penerbangan bagi pegawai dan kakitangan Perbadanan Labuan urusan rasmi dengan serta merta.
Menyelaras permohonan penggunaan kenderaan-kenderaan rasmi Perbadanan Labuan dalam masa 1 hari.
Menyelenggara dan membuat pemeriksaan terhadap kenderaan rasmi Perbadanan Labuan sekurang-kurangnya enam (6) bulan sekali.
Carta Organisasi
Hubungi
Alamat:
Jabatan Khidmat Pengurusan,
Tingkat 1, Blok A, Wisma Perbadanan Labuan
Jalan Merdeka, Peti Surat 81245,
87022, WP Labuan
Talian Pejabat:
087-424113
087-408601